Обласна бібліотека для дітей Житомирської обласної ради

text<обласна бібліотека для дітей житомирської обласної ради>text

10 червня 2014 р.

Попіарились!!!

Учасники Житомирського PR-офісу
 та координатори проекту
   Звичайний для усіх робочий день 4 червня 2014 року пройшов для учасників Житомирського PR-офісу сучасних бібліотек по-особливому вдало, на хвилі позитиву та гарного настрою. Коли всі давно відпочивають і бачать солодкі сни, о 23.30 ночі вони всі разом у готельному комплексі«Пуща Лісова» складають поезію:
ПОДЯКА КООРДИНАТОРАМ ПРОЕКТУ ВІД 
ЖИТОМИРСЬКОГО PR-ОФІСУ
Ми приїхали в цей ліс

Зовсім не випадково,

Нас зібрав «Бібліоміст»
Дівчат невгамовних.
Святковий торт випускникам)))
              Бо ж цікавить все нове –
              Свіже й креативне.
              Ми сучасні, молоді
              Бібліобогині:)
                         Щиро дякуємо вам,
                         Людмило, Михайлино,
                         Що навчаєте всіх нас
                         Так сердечно й мило.
                                       А Євгенії подяка
                                       За ідеї класні,
                                      Завдяки якій ми стали,
                                      Медіа сучасні.
                                                                Про Житомир не забудьте
                                                                Ви в нових проектах,
                                                                Бо без нас вони потухнуть:),
                                                                Як в кіно прожектор! )))
Виступ Мумтази Абдураззакової
        А тепер про все по-порядку:) 
     Учасники Житомирського PR-офісу були запрошені на підсумковий семінар для обміну досвідом за проектом регіональних PR-офісів сучасних бібліотек, який відбувся 4-5 червня 2014 року у м. Київ. У справжній казці, у готельному комплексі «Пуща Лісова» зібралися близько 50 учасників проекту майже з усіх куточків України.
  Привітальне слово з найкращими побажаннями прозвучали від Мумтази Абдураззакової (заступника директора Програми «Бібліоміст») та координаторів проекту «Регіональні піар-офіси бібліотек» Людмили Гуменюк, Михайлини Скорик і Євгенії Амеліної.
Виступ Людмили Гуменюк
 та Євгенії Амеліної
     Загалом за час роботи (лютий-березень-квітень 2014 року) всіх PR-офісів було зібрано більше 650 висвітлень в медіа. Шість PR-офісів із 10 справились у повному обсязі із запланованою роботою. До трійки найкращих увійшли: Дніпропетровський, Житомирський, Маріупольський PR-офіси сучасних бібліотек, які отримали флешки сучасної бібліотеки в подарунок. За участь у проекті усі учасники були нагороджені сертифікатами, футболками справжніх піарщиків та книгами з медіа грамотності.
Задоволені учасники Житомирщини
 з сертифікатами
Таким чином робота у PR-офісі зламала традиційний погляд ЗМІ на бібліотеку та бібліотекаря вцілому. Сьогодні це бібліотека, яка має зовсім інший формат роботи.
Виступ Михайлини Скорик
       Регіональні піар-офіси почали працювати з лютого 2014 року та функціонували до квітня включно.
     На підсумковому семінарі для обміну досвідом усі присутні побачили скрін-шот робочого тижня кожного піар-офісу:
1. Наталія Журавська "Менеджмент, делегування функцій та контроль за командною роботою", керівник Житомирського піар-офісу

2. Валентина Петрухіна "Тайм-менеджмент, моніторинг публікацій, коригування медіа-плану відповідно до отриманого висвітлення, спеціаліст із розвитку зв'язків із ЗМІ Житомирського піар-офісу
3. Оксана Романюк "Налагодження контактів з журналістами", керівник Волинського піар-офісу
4. Лариса Головко "Історії-жахастики зі щасливим кінцем", керівник Запорізького піар-офісу
5. Володимир Медведєв "Стратегія регіонального піар-офісу після закінчення пілотної стадії проекту", керівник Вінницького піар-офісу
6. Учасник Вінницького піар-офісу "Досвід подолання статистики про відвідуваність медіа"
     Також завдяки авторській розробці Анни Римаренко - практичного психолога-консультанта, автора і ведучої тренінгових програм усі учасники проекту дізналися цікавинки організованої, творчої та успішної командної роботи.
Анна Римаренко
     Детальний скрін-шот Житомирського PR-офісу
   Для ознайомлення та кращої координації подальшої роботи у січні 2014 року був проведений інноваційний тренінг-семінар для учасників житомирського PR-офісу. 
  Перш за все була складена БД журналістів Житомирського регіону у вигляді електронного списку. Також розглядалися загальні теоретичні питання щодо основних правил PR-фахівця, методики написання прес-релізів, складання прес-кіту для журналістів та обговорення деталей виконання обов’язків і медіазаходів плану роботи PR-офісу сучасних бібліотек Житомирщини. Вкінці зустрічі кожен учасник отримав інформаційну папку для подальшої роботи, де вже в письмовому вигляді ще раз була зафіксована інформація.
    Як наслідок, після даного семінару було створено групу ВК «Піар-офіс сучасних бібліотек Житомирщини», яка має на сьогодні 129 дійсних учасників, серед яких не лише користувачі та колеги бібліотек, а й журналісти мас-медіа: радіо, ТБ, онлайн-ЗМІ. 
       Робота PR-офісу сучасних бібліотек Житомирщині велася на основі медіаплану.
    За правилами участі у проекті потрібно було задіяти усі шість бібліотек-учасниць піар-офісів, щоб у підсумку за місяць подати звіт–висвітлення наших заходів: кількість статей у друкованих медіа – 3, програм на телебаченні – 2, програм на радіо – 1, публікацій в онлайн-ЗМІ – 5.
       Загалом за період діяльності Житомирський PR-офіс має такі результати:
кількість статей у друкованих медіа – 14 (із необхідних 9);
програм на телебаченні – 15 (із необхідних 6);
програм на радіо – 6 (із необхідних 3);
публікацій в онлайн-ЗМІ – 52 (із необхідних 15).
   Піар-офіс бібліотек Житомирщини буде продовжувати свою роботу на місцях та поширювати власний досвід серед бібліотекарів області, адже це надзвичайно актуально та необхідно для сучасної бібліотеки: навчити інших бібліотекарів розказувати про себе, презентувати свої заходи, свою роботу та читачів.
    На мою думку, участь у проекті створення регіональних піар-офісів сучасних бібліотек дала змогу всім нам набути не тільки нового, цікавого досвіду роботи сучасної бібліотеки, а й стати професійно ще на один щабель вище. Пізнавши трохи глибше "журналістську кухню", стало чітко зрозумілим завдання сучасної бібліотеки перед суспільством.
      Усі учасники Житомирського PR-офісу щиро вдячні координаторам проекту Людмилі Гуменюк, Михайлині Скорик та Євгенії Амеліній за те, що стимулювали нас, надихали на нові ідеї та допомагали їх втілювати!!! Працюємо далі! 
Приєднуйтесь до нас - ми створені для вас!!!

9 коментарів:

  1. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. Шановні піар - офісівці Житомирщини, вітаю вас! Ви молодці! Я не мала сумніву у ваших здібностях, але дуже приємно бачити вас серед найкращих. Хай ваш досвід стане в нагоді для всіх бібліотекарів Житомирщини...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ларисо Анатоліївно, за вашу підтримку та допомогу, адже все почалося з вашої легкої руки!!!

      Видалити
  3. Я особисто, ще, мабуть, довго буду згадувати цю поїздку з її теплою атмосферою та цікавими тренінгами і ділитимусь гарними враженнями з колегами. Дуже вдячна Наталці за цікаву співпрацю протагом усього періду роботи нашого PRофісу і за те, що "зобов'язала" мене відкласти всі проблеми і поїхати на цей чудовий семінар. Вік живи і вік навчайся - і це дійсно так... і зараз багато чому ми вчимося у молоді. В нашої команди був найчарівніший й найпрофесійнійніший керівник - Наталка Читалка (хто згоден - ставте лайк)))) Тримаємо руку на пульсі, працюємо далі...)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І вам, пані Олено, я також дуже вдячна за співпрацю, за відповідальність та креативність! Завжди приємно працювати у команді справжніх професіоналів!!!

      Видалити
  4. Вітаємо, колеги! Як приємно, що ви такі творчі, креативні і працьовиті!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо, колеги! Ми дуже радіємо, що ви завжди нас підтримуєте, адже тільки разом ми велика сила!*)

      Видалити
  5. Вітаю, Наташа, з чудовим результатом роботи нашого PR-офісу. У нас була, є і буде класна команда дівчат-піарщиць наших бібліоосель, в яких кипить, вирує бібліотечне життя в новому форматі і на "передовій" стрімкого часу нових інформаційних технологій!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже щаслива, що у мене є така дружня підтримка справжніх бібліотечних піарщиць, завдяки якій про сучасні бібліотеки Житомирщини знає вся Україна. Дякую вам Людмило Станіславівно за підтрику та допомогу!!!

      Видалити