Обласна бібліотека для дітей Житомирської обласної ради

text<обласна бібліотека для дітей житомирської обласної ради>text

9 березня 2017 р.

Хіт-парад вулиць Житомира

«А в далині, мов видиво стоїть
Новобудов 
піднявши комір,
Століттями незрушений Житомир...»
Борис Тен
     Наше місто одне з найстаріших в Україні. Мальовниче, гостинне, щедре... Ми любимо Житомир й із задоволенням розповідаємо гостям міста про його історію та сучасність. Людина, яка вперше знайомиться з містом, запам’ятовує насамперед образну інформацію, тобто архітектурні особливості, фасади будинків, назви майданів і вулиць.
   Тому, сьогодні, для учнів 3-4 класів ЗОШ № 21 м. Житомира була проведена віртуальна фото-подорож "Хіт-парад вулиць Житомира", під час якої діти дізналися цікаві факти історії вулиць, проспектів, майданів та провулків нашого міста.
  За допомогою майстер-класу "Моя вулиця - моя маленька батьківщина" присутні заходу показали усю красу вулиць, де вони живуть. 
Долганов Дмитро

Пустовідко Софія
Білоусов Владислав
Анна Закам'янська
Афанасьєва Вікторія
Аліна Головня
Радушинська Яна
Софія Шилкіна
Ніцкевич Дарія
Безручук Андрій
   
 

1 коментар:

  1. приємна інформація тут, я хотів би поділитися з вами всім своїм досвідом, намагаючись отримати позику для розширення мого бізнесу з одягу тут, в Малайзії. моєму бізнесу було дуже важко піти через мою маленьку короткочасну хворобу, тоді, коли я зцілився, мені знадобився фонд, щоб створити його знову, щоб я почав, тому я натрапив на містера Бенджаміна, позикового консультанта в службі фінансування, він запитав мене мого бізнес-проекту, і я сказав йому, що вже маю один, і мені просто потрібна позика в 200000,00 доларів, він дав мені форму для заповнення, і я також зробив запит у мене про дійсне посвідчення особи через кілька днів, коли вони здійснили переказ, і моя позика була надана. Я дуже хочу оцінити їх зусилля, а також спробувати донести це до тих, хто шукає ділові позики чи інші фінансові питання, щоб зв’язатися з паном Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, він також доступний за контактом WhatsApp: + 1-9893943740.

    ВідповістиВидалити